MENÜ

Első nyers fordítás. Javítás alatt!

Legfontosabb változások

  1. Új térkép Attica Heights - a legújabb Holdout térkép
  2. Beta térkép tesztek - vegyenek részt a GRO fejlődés két-fejlesztés Conquest térképek és egy Holdout térkép
  3. Lőtéren - kipróbálni valamelyik fegyvert, mielőtt vásárolni, vagy várakozás közben a meccs
  4. Field tesztelése - ha kinyit a fegyvereket, akkor kap egy próbaverzió a leltár, hogy tart 3 találat
  5. Jobb csúcs-over fedél - ha feletti csúcs fedél akkor most swing a nézetet egyik oldalról a másikra, hogy táborozók kevésbé biztonságos rejtekhely alatt helyét
  6. Major fegyver tuning - mesterlövész puska kiegyensúlyozzák, inog fejlesztések, retikül visszatérés és kész időben a szabványosítás, crit rendszer tuning
  7. XP / RP Boost - jelenleg alkalmazott automatikusan fiók szintjén visszatérítésére óra során elvesztett szerver karbantartás, és több (lásd alább)
  8. Free leltár raktározás - ingyenes tárhely résidők odaítélése, mint a karakter szintet fel
Közösség visszajelzései VÁLTOZÁSOK (hallgatunk!)
  • Játékos tapasztalata kamera (és kis retikül virágos) rázza, ha megváltozott hozzáállás, hogy megszüntesse a "mesterlövész tánc" exploit (más osztályba is kihasználva azt)
  • Hozzáadott hátrál bilincs megelőzése hátrál robbanás mellett rossz hálózati körülmények
  • XP / RP játék növeli a nem visszaszámlálás közben játék, karbantartás és más fejlesztések (lásd alább) 
  • Fegyver jártasság nerf: csökkentett minimum fegyver crit ráta közel nulla, hogy megszüntesse crits futtatásakor n lövöldözni
  • Felső végtag (kar és láb) a kár értéke 0,8 x (alsó végtagok változatlanul 0.5x kár)
  • XP / RP jutalom klán mérkőzés változott 70%-os (régebben 35%)
  • Továbbfejlesztett Blitz pajzs védelmet telepített (nehezebb lőni a Blitzer a lábát)
  • Jobb Heat "pop lövés ablak": nehezebb, hogy ki "a szabad shot" Az első pillanatokban, amikor hő
  • Hozzáadott Clear Audio visszajelzést ellenség rekonstrukció az álcázó hang. Ez más lesz a csapat álcázó hang
  • Blitz most egy másik hang visszajelzést, ha be van kapcsolva az ellenség, és ha aktiválódik a csapattársak
EGYÉB JELLEMZŐK
  • Egyszerű utánpótlás fogyóeszközök - lejárat ablak pop-up, amikor fogyóeszközök kimerültek, a játékosok választhatnak, hogy azonnal többet vásárolnak anélkül, hogy a szóváltás-ból megy a boltba vásárolni
  • Újdonságok a boltban:
    • Hozzáadott érték pack csomagok alkalmas minden osztály és szint tartomány
    • Hozzáadott Arany, Ezüst és Bronz rejtély dobozok
XP / RP BOOST VÁLTOZÁSOK
  • XP / RP boost alkalmazása automatikusan számla szinten, nincs leltár szükséges a boost
  • Élettartalmú azonos boost hatása lehet egymásra. Például: Player vásárol két 7 napos 50% XP / RP Boost, verem, hogy 14 nap tartósság
  • Ha a játékosnak több növeli a más hatása, a "erősebb" boost tétel lesz aktív és a "gyengébb" boost elem kikapcsol. Ha a boost elem ki van kapcsolva, az idő, tartósság szünetel
  • Növelje tartósság elveszett szerver karbantartás során visszafizetésre kerül
  • Kiemelés információ jelenik meg a jobb felső sarkában a képernyő a könnyű hozzáférés
  • A játékosok választhatnak a különböző tartósság opciók vásárlásánál XP / RP lendületet. Például: 1 nap, 7 nap és 30 nap
  • Jobb boost kijelző mérkőzések eredményei képernyőn
  • Az új lejárati pop-up, amely lehetővé teszi a játékosoknak, hogy könnyen utánpótlás új növeli
FEGYVER TESTER
  • Ha kinyit a fegyvereket, akkor kap egy próbaverzió a leltár, hogy tart egy pár meccset
  • Trial fegyvereket nem lehet testre, kivéve a speciális lőszer slot
  • A játékosok választhatnak, hogy megvásárolja a végleges változata a fegyver mikor jár le
FREE készletezésért
  • Ingyenes tárolási résidők odaítélése, mint a karakter szinttel feljebb
  • A játékosok, akik már elhangzott karakter megkapja a szabad tárolási hely, amikor be
BETA MAPS
  • 3 beta térkép áll a játékosok, hogy teszteljék, és visszajelzést adnak át GRO fórumok
  • Beta térképek csak akkor elérhetőek klán meccs
  • Térképek:
  1. Bazaar - Conquest
  2. City - Conquest
  3. Múzeum - Holdout
CLAN MATCH FIXES
  • A játékosok in egy Fireteam, akik nem sorban for AMM most már kell kérni, hogy egy klán mérkőzést
  • Kézi így egy klán meccs nem teszi lehetővé a játékos forró csatlakozzon vissza a klán meccs
  • A térkép most már megváltozott a klán meccs lobby
  • Hozzáadott meghívni / meghívott ellenfél pop fel klán mérkőzések
JAVÍTÁSA COVER JÁTÉKMENET
 
Probléma: A legmagasabb képzettségi szint, a játékosok meg, hogy fedezet nem elegendő hasznot, ami csökkenti az általános életképességét fedél veterán játékos.
 
Megoldás: Javítani kell az általános teljesítményt a fegyverek fedelet, és további különbséget aközött, hogy a ki-és a fedelet.
Változások:
 
Fedjük pontosság javulás 
  • Fordított változtatásokat az 5. Closed Beta épít
  • Szigorították max fegyverek terjedése, amelyek célja le látnivalók míg fedél / hajlamos minden fegyver osztály, kivéve SG
  • Fokozott max fegyverek terjedése, amelyek célja lefelé látnivalók, míg a szabadban minden fegyver osztály, kivéve SG
Javítása LMG fedél teljesítményt, miközben rögzítő pillanat felvétel 
  • Továbbfejlesztett rövid tört pontosság a közép-és hosszú csövű LMGs
  • Fokozott LMG min virágzik, amikor a hip tüzet, miközben pontos a fegyver, ha célja. Ez a változás az ugyanaz, mint a korábban végzett az AR, amely elsősorban a hat beépülő felvételi játékosok és a játékosok, akik nem célja le látnivalók.
Továbbfejlesztett kandikál-over fedél
  • Ha kandikál át, és nézd meg több mint fél-magasságú burkolat, a ironsights, most már több side-to-side fegyver tartomány (korábban, akkor ezt, de csak 3. személyű nézetet, amely lehetővé tette, kínos, hogy nem a legtöbb játékos)
FEGYVER TUNING
 
1) szabványosítását fegyver READY TIMES 
 
Probléma: A tervezési szándék az volt, hogy nincs fegyver kell egy kész idő alatt 0,2 másodperc, ami játék szempontjából a pillanatnyi és megfelel a kész ideje kézifegyverek. Vannak, fegyverek, hogy készen áll-szor of, 0,2 alatti másodperc (olyan alacsony, mint ,08 mp for a PM5 350), amely problematikus, és arra ösztönzi lövöldözés-on megy.
 
Megoldás: Javítva az összes fegyvert, amelyek kész-szor 0,2 másodperc alatt. A nettó hatása változások szűkíti a szakadékot kész idején CQC és SV fegyvereket, míg a kész idő felső legtöbb fegyver nem merült fel.
 
Változások:
Fokozott készen alkalommal a következő fegyver osztályok:
  • Géppisztoly: 0,2 sec
  • Assault Puskák: 0,1 sec
  • Sörétes: 0,3 sec
  • Könnyű géppuskák: 0,1 sec
  • Sniper puskák: 0,1 sec
  • Függőleges markolat kész időben nőtt -0,2 és -0,1 sec sec
  • Stocks kész időben csökkent 0,2 mp-től 0,1 sec
 
2) FEJLESZTÉSEK A mesterlövész puska GAMEPLAY
 
Probléma: A bizonytalanság célja-shot elhelyezés mesterlövész puska és a lassú fellendülés alkalommal bebizonyította, hogy frusztráló mesterlövészek. Shot kemping, ahol egy mesterlövész táborokban a célkereszt fölé, ahol a cél jelenik meg, tette ellentétes lesipuskás egy frusztráló élmény, mert nem igényel sok készség. Sőt, nem volt megfelelő megkülönböztetést bolt-akció és félautomata mesterlövész puska.
 
Megoldás: Számos változás, amit meg kell tenni a módosítások életbe szükség:
 
Változások az általános teljesítmény:
  • Fokozott alap hatálya inog a mesterlövész puska, miközben csökkenti a max inog
  • Jobb Bolt Action mesterlövész pontosság pontosan szintet, amely lehetővé teszi a nagyon pontos lesipuskás (inog ellensúlyozza ezt, így nagyobb kihívás a táborba a célkereszt, ha egy ellenség kandikál ki, hogy szakképzett ellen-lesipuskás könnyebb)
  • Fokozott spread hasznosítási arány 20%-kal mesterlövész puska, a gyorsabb cél megszerzése. Ez az, hogy a mesterlövész puska meg kissé, hogy azok összhangban vannak a többi fegyverrel osztályok terjedését hasznosítás  
3.) A differenciált félautomata mesterlövészek BOLT TEVÉKENYSÉGEK: 
  • Félautomata mesterlövész puska sokkal alacsonyabb lövés lövés időt, mint csavar intézkedések csökkentésével elterjedése növelni egy lövés, amely lehetővé teszi a pontos nyomon követése lövések közelebb célok
  • Semi mesterlövészek nőtt min uralkodik, és csökken max inog, hogy azok jobb fegyverek használatát útközben
  • Damage falloff, sérülés és pontosság lefokozása olyan csavar akcióknak a szabály a hosszú távú arénában. Azonban a félautomata mesterlövész puska még pontosabbak, mint a támadás puska vagy LMGs
4) SWAY FIXES
 
Ez a változás elsősorban befolyásolja a mesterlövész puska. Beállítása uralma értékeket az összes berendezés. A legtöbb nagy alkatrészeket most hatással uralkodik. Minél hosszabb a mellékletet, annál uralma generál.
  • Hosszú hordó: Mérsékelten nőtt befolyása
  • Közepes hordók: Enyhén nőtt befolyása
  • Hangtompító: enyhén emelkedett inog
  • Fix / kibővített készletek: Csökkentett inog
  • Bipods: Fokozott inog meg a fedezet / hajlamos, csökkent inog amikor fedél / hajlamos
  • Függőleges markolat: csökkentett inog meg a fedezet, a fokozott inog amikor fedél / hajlamos
  • Sniper puskák: jelentősen nőtt inog meg a fedezet, alkalmazva jelentősen fedél csökkentése inog
 
5) A javítások hatótávolsága fegyverek
 
Probléma: A rövid csövű fegyverek voltak túlságosan hatékonyak a hosszú távú, és így túl hasonló SV változatok. Jelentős teljesítmény különbségeket hivatott létezni tervezési változatok között, úgy, hogy minden változat saját niche, amely bemutatta átfedés kérdés.
 
Megoldás: Ahelyett, hogy egyenesen változás károkat és / vagy pontosság, ami általában csökkenti a hatékonyságát a fegyvert minden helyzetben, a kár elsötétedését volt finoman eltúlzott a CQC fegyvereket, hogy azok csökkent hatékonysága nagyobb távolságokra.
 
A hatótávolsága hordó csökken hordó hossz: Short hordók nagyobb kárt, mint a hosszabb falloff hordó, így a hosszú változat megvan a hosszú távú él.
  • Rövid hordók: Mérsékelt károkat falloff
  • Közepes hordók: Enyhe károsodás falloff
  • Hosszú hordó: Minimális sérülés falloff
6.) célkereszt RETURN VÁLTOZÁSOK
 
Probléma: Célkereszt visszagyűjtési arány rövid és közepes hordó problémákat okozott, ahol a rövidebb fegyverek hatékonyabbak voltak, mint a hosszabb sorozatban lövő fegyvereket. 
 
Megoldás: Szabványosított célkereszt-hozam arány az egész hordó, miközben a rövid hordó megtérülési állandó. Medium csövű fegyverek van kis mértékben javult spread-behajtási arányt mutatják, míg a hosszú hordók kell mérsékelt fejlesztéseket terjedni helyreállítási.
 
7) Kritikus egyensúlyozza
 
Probléma: Critical találat is jelentettek túl a magasabb szaktudás, ami a játékosok, különösen hatékony a futás és a pisztoly helyzetekben. A leginkább érintett fegyverek a rövid és géppisztolyai. A design szándéka a kritikus sújtotta rendszer célja, hogy jutalmazza óvatos forgatás, amelynek során a magasabb kritikus arány társított telepedett terjedését. Szükséges változtatásokat kell tenni annak érdekében, hogy a kritikus meglökés árak ebben az irányban.
 
Megoldás: Csökkentett kritikus találat útközben egy minimális, miközben a max kritikus találat az ugyanaz, mint ők éppen beállított. Ez jelentősen csökkenti a hatékonyságát futás és lövöldözni, miközben továbbra is jutalmazza gondosan célzott lövésekkel. Max kritikus találati sörétes csökkent 18-15.
  • Állítsa be az összes min crits 0 vagy 1
    • SMG, AR, HG: Min crit 1
    • LMG, SR: Min crit 0
    • SG: Min crit érintetlenül
  • Csökkentett kézifegyver célkereszt-megtérülési mutatóit (kijavítása a visszatérési sebesség probléma, ha a fedél olyan magas, hogy kézifegyver nem lehet soha elérni min crit. Ez hozzájárult ahhoz a felfogáshoz, a túlzott pisztolyt crits)
  • Ennek kompenzálására a jelentős teljesítmény csökkenést és ösztönzi ravaszság használata SMG, a következő változások történtek:
    • Csökkentett SMG inog, hogy jobban összhangba az AR (SMG korábban nagyobb befolyása, mint ami optimális, ami csökkenti SMG pontosság)
    • SMG max virágzás csökken, ami nagyobb pontosságot, ha a cél le látnivalók.
    • SMG fejlövés sérülés szorzó nőtt 1,5 x 1,7 x a
IMPACT Olvasztott GRENADE FIX
 
Probléma: A kulcs panaszok hatása biztosíték gránátok voltak, hogy a játékosok "fuss és bomba" az szaladgált egy gránátot, dobta a lábát az ellenség a nyílt rázni őket (vagy esetleg kap egy instant kill), majd a rajz az elsődleges fegyver a tűz, míg az ellenség gyógyul.
Emellett játékos panaszkodott, hogy nem volt lehetősége, hogy reagáljon a hatást gránátot míg burkolat, amitől azt érzem igazságtalan.
 
Megoldás: Impact gránátok úgy tervezték, hogy felrobban egy rövid időzítő megnyomása után a földön. Ez a biztosíték alkalommal bővült 0,7 másodperc alatt egy új biztosítékot ideje 1,2 másodperc, annak érdekében, hogy megszüntesse a problémát a "futás és a bomba", miközben a másik alapvető tulajdonságok állandó.A végeredmény az, hogy a hatás-biztosíték gránátok is ülnek éppen elég hosszú ahhoz, hogy egy játékos, hogy reagáljon, és megszünteti a problémát a "futás és bomba".
 
KEDVEZMÉNYES GRENADE Vetítési távolság
 
Probléma: A gránát dobás távolsága jelentős, így a pontos elhelyezését gránátok akár 40m egyenes dobás.A nagy dobás (ahol a játékos célja felfelé, így nem látják az ellenséget), elérheti a több mint 60 millió, ami a hosszú távú ami bosszant a játékosok, és ezt tartják gránátot spam.
 
Megoldás: dobástávolságot csökkent mintegy 30%-kal, így egyenes dobás elérheti több mint 30m, míg a nagy dobás folyása fölött 40m - ez korlátozza a körét, amelyek célja gránátot dob, és korlátozza a hatótávolság a gránátokat.
 
Lecsökkent a páncél INSERT
 
Probléma: A magas szintű játék, félő hatékonyságával kapcsolatos halmozott páncél betétekkel. Armor betéteket szélesebb körben használják most miatt az ár szerkezetátalakítás és korábban javították, mert az alacsony elfogadását, de ez a probléma egy kemény visszatérés esetében az, hogy a változás.
 
Megoldás: A következő változások valósultak meg:
  • Csökkent max egészségügyi 10-5
  • Csökkent max szívósság 1,5-1
  • Csökkentett max crit csökkentés 5-4
EGYÉB FIXES
  • Tiltott kritikus találat alkar és vádli
  • Állítsa be a felkar és a comb sérülés szorzó 0,8 minden fegyvert, kivéve sörétes. Sörétes nem szerepelnek ebben a változást, mert shotgun terjed rögzítettek. Shotgun-hadonászó játékosok célja csupán a központ-tömeg lövés, egyre közelebb a cél, ami tovább csökkenti a hatótávolság a sörétes
  • Enyhén csökkent MP9 visszarúgás, enyhén emelkedett MP9 kész időben
Készülék átvált
  • Csiszolt számos mérkőzés utáni hangok
  • Hozzáadott külön audio visszajelzést baráti és ellenséges Blitz aktiválás
  • Hozzáadott külön audio visszacsatolás az ellenséges álcázás és a de-álcázó
  • Hozzáadott egy korai robbanás visszajelzést Blackout, ha be van kapcsolva, mielőtt eléri a teljes feltöltés
  • Hozzáadott új hang hatások és lehangolás rendszer közeli proximity gránát robbanások
  • Javított és optimalizált a be-és a teljesítmény megbízható adatok
  • Áramvonalas pufferelés rendszerek összes audio adat áramlott erőforrások
Hibajavítások 
  • Rögzített kérdés, ahol játékos képes volt azonnal mozogni pár másodpercig, miután leverték egy bizonyos magasságot ellenség Blitz
  • Javítva olyan kérdés, ahol a karakter automatikusan fedezéket, amikor a kamera mozgatása, miután kiütötte a fedelet a Blitz képessége
  • Csatlakoztatása egy hosszabb magazin minden M27 gépkarabély változata már okozza a lőszer pool növelése
  • Specialist (Páncél nélkül) már nem élte túl a zuhanást a híd Korolyov Towers
  • Hangok nem némítva, miután a felhasználó megnyomja az adóvevő, amikor meccs vége
  • Rögzített kérdés, ahol a felhasználó nem aktiválja Blitz, amikor terjed egy adott ponton a szub-Pen
  • Hiányzó árnyék hiba, ami akkor jelentkezik, ha játékos mozog bizonyos területen a térkép
  • Fix villogó textúra, ha megnézzük a hatály

Hírek

  • 0.11.0
    2013-04-08 22:52:26

     

    PATCH MEGJEGYZÉSEK 0.11.0 

     

    Végre megérkezett új map és rengeteg kieg. 

     

     

Szavazás

Mi a véleményed az új PATCH ről?
Nagyon jó!
Elmegy..
Nagyon rossz!
Asztali nézet