MENÜ

A játékon belül a következő karakter osztályokat különböztetjük meg.

 

Assault

Közepesen erős fegyverek használatára kiképzett igen magas életerővel rendelkező harcos. Kétfél harci modor ismert nála.

Blitz (Villámháború)

Ebben az esetben a karakter egy pajzsot tart maga elé és így könnyedén előretörhet, fellökve ellenségét átveheti annak fedezékét és így akár az ellenség oldalába vagy akár a háta mögé is kerülhet.

Fontos megemlíteni, hogy karakterünk a hátán viseli a pajzsot és fekvő vagy guggoló pozícióban elég nehéz hátba lőni.

Heat (Hőség)

Ebben a harci módban karakterünk a hátára erősített szerkezet segítségével akár menet közben vagy fedezékből egy hő kamerán keresztül lát mindent. Ilyenkor radioaktív sugarakat és hőt bocsájt az ellenség felé aki ennek hatására kénytelen fedezéket keresni különben megpörkölődik.

Fontos hogy ebben a módban karakterünk oldalról és hátulról védetlen és sajnos fegyverét sem képes használni. Előrenyomulás vagy pozíció tartás során nagyon hasznos de nem árt ha közben valaki fedezi hátulról.

Egyéb

Az Assault karakterek kedvelői erőszeretettel használják a sorozat shotgun-t ami közelről nem kis kárt tud tenni az ellenségben, akár egyetlen lövéssel leterítheted ellenfeled. Előnytelen viszont távolról és sajnos 8 – 10 töltény van egy tárban. Szóval jól megkell gondolni.

Csapar erősítés. Karakterünk ezeken kívül képes a csapattársait erősíteni 5% védelemmel illetve életerő regeneráció felgyorsításával ha ezt a tulajdonságot megveszi és alkalmazza  (REGEN) (HARDEN)

 

Recon

A játék egyik legkedveltebb de tagadhatatlanul legnehezebb karaktere is egyaránt. Életereje minden karakterrel szemben a legkisebb illetve védelme is elenyésző. Fő harcmodorok a távolharc erős de lassú mesterlövészként vagy közelharc gyors és gyenge kézifegyverrel.

Cloak (köpönyeg)

Harcosunk egyfajta láthatatlan „köpönyeget” von magára amitől részben láthatatlanná válik. Láthatatlansága segíti őt hogy az ellenség háta mögé lopózzon és egy biztos fedezékből hátba támadja őket.

Oracle (Jóslat)

A mesterlövészek kedvelt tulajdonsága minek segítségével képes átlátni a falon és kijelölni az ott meglapuló ellenségeket. A játék során legalább egy karakternek érdemes használnia mert így nem csak ő hanem a társai is láthatják az ellenség tartózkodási helyét.

Egyéb

A karakter szintén kétféle tulajdonságot képes megtanulni  (VectorDetector) aminek segítségével látja a tölle X méterre futó ellenséget akár a fal mögött is. vagy (GunShotDetector) ami jelzi ha valaki lövést ad le tölled X méterre. Azért írtam X nek a távolságot mert fejleszthető a képesség.

 

Specialist

Kedvelt strapabíró karakter közepes életerővel és páncélzattal. A karakter nehéz tüzérségnek is lehetne hívni hiszen fegyvere akár táranként 100 töltényt is elbír.

Blackout (áramszünet)

Karakterünk képes kisütni mások képességét és megzavarni a látásban. Ennél a lehetőségnél karakterünk hátán egy olyan berendezés található amit feltöltés után kisütünk és ez összezavarja a közelében lévő ellenfeleket. Megjegyzem a rendszer jó de megkell tanulni nagyon hogy mikor és hol használd különben semmit nem érsz el vele.

Aegis (védőburok)

Egyfajta védőburkot vonsz magad köré aminek segítségével áttörhetsz az ellenség vonalain ráadásul a buborékon belül társaidnak is menedéket nyújthatsz. Fontos! Ha a buborékodba gránátot dobnak vagy azon belül futnak akkor véged.

Egyéb

(ammo supply) Municióval láthatod el társaidat ha fogytán vannak a lőszerből ezzel tudod őket támogatni. (devicerecharge) ha a spec ezt használja és közelében vagy akkor gyorsabban újratöltődnek képességeid. 

 

Fegyverek és páncélok saját egyedi tulajdonságai, amelyek befolyásolják a harci teljesítményét.

 

Fegyver attribútumok

Ghost Recon Online - Recon Oracle
  • Damage - Az összeg a fizikai károkozása a fegyverednek. 
  • Pontosság - megnöveli a valószínűségét, hogy eltalálod a kijelölt ellenfeledet. Futás közben vagy csúszás csökkenti a pontosságot ideiglenesen.
  • Tűz Rate - Magasabb tűzerő: a fegyverrel gyorsabban tudod kilőni a golyókat. 
  • Ready Time - Befolyásolja, hogy milyen gyorsan töltődik a pontosság rejtekhelyükről, futásután vagy közben. A magasabb kezelés azt jelenti, hogy a pontosság gyorsabban vissza áll.
  • Vezérlő - A fegyvered rúgását állítja vissza stabil középpontba lövés után. 
  • Ammo Pool - Körönkénti lövedékek száma.
  • Magazine Size - Körönként fegyvered tárának nagysága.
  • Fegyver jártasság - Minnél több embert őlsz meg körönként annál magasabb lessz a fegyvered kritikus lövésének az esélye.
  • Damage Per Second - Az elsődleges stat lehetővé teszi a könnyebb összehasonlítást egy fegyver típussal. 

Fegyver Mellékletek

  • Scopes - Fight a hosszú, közép-és rövid tartományokban, ez teszi lehetővé hogy növeld a látőmeződet. ZOOM!
  • Stock - Összecsukható, támasz a fegyverednek csökkenti a recoil. STABILITÁS!
  • Magazin - Növeli a lőszer mennyiséget..
  • Alsó Attachment - Markolatok, hüvely és stabilizátorok, amelyek csökkenthetik a recoil-t, és növeli a kezelést.
  • Barrel Attachment - Hangtompítók, fékek és flash csökkentő hatás. 
  • Barrel - Hosszú, rövid, közép-méretű károk és kezelés növelésére szolgál.
  • Side Attachment - Lézer segít a vízszintes érzékelésben, hasznos mozgó célpotok célzására.
  • Special lőszer - A fegyver sebzést növeli fix%-os lövés.

 

  • + Egészség - Növeli a teljes általános egészségi.
  • + Armor - Csökkenti a%-os sebzést.
  • + Critical enyhítő - Csökkenti esélyét a kapott kritikus találatnak. 
  • + Szívósság - Csökkenti a bejövő káros golyókat. 
  • + Regen - Növeli az egészségügyi regenerációt.
  • + Speed - Növeli a teljes futási sebességet.

 

 

Hírek

  • 0.11.0
    2013-04-08 22:52:26

     

    PATCH MEGJEGYZÉSEK 0.11.0 

     

    Végre megérkezett új map és rengeteg kieg. 

     

     

Weboldal készítés ingyen

Szavazás

Mi a véleményed az új PATCH ről?
Nagyon jó!
Elmegy..
Nagyon rossz!
Asztali nézet